(De er faktisk veldig hyggelige!)
Vi har nå i 3uker hatt en tv som hakker og henger seg opp og et internett de ikke opplyste om at man måtte sette opp selv. Da jeg ringer support igjen for å finne ut hvorfor det hakker blir jeg fortalt at det er fordi det er blitt satt opp trådløse antenner mellom tv og dekoderen. Noe det egentlig ikke skulle for de skulle legge kabel imellom der. Og de ville da helst at vi skulle betale ekstra for disse antennene for de var jo ikke egentlig tenkt brukt.. jaaaa....
Da har vi ringt support 5 ganger uten noe vettugt svar og brukt 150,- i tlf i bare ventetid. Så sendte vi mail - det er smart. Det tok 2 dager å få svar der, da fikk vi en telefon fra en i Kristiansand, han kunne tilby oss å fikse problemet GRATIS! WoW, så jeg skal få fikset problemet GRATIS, et problem som ikke kulle vært der fra begynnelsen alså.
Det er utrolig!
Avbestillte alt nå med unntak av internett for det er det jo 12mnd binning på. Da dukket det jo opp et nytt problem... signalboksen er plasert så fantastisk at den står over det analoge uttaket! De har jo skapt monopol på uttaket, dette kostet BARE 2000,- å flytte denne signalboksen 10cm bort derifra slik at vi kan bestille fra CanalDigital istede.
Da fikk jeg lettet litt på trykket, det var godt.
Fortell gjerne din historie om Viken Fibernett, bare bra om det kommer noen solskinnshistorier og
så mitt intrykk kan forrandres :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Takk for din mening!